måndag 3 augusti 2009

Sola o bada i Piña Colada!

Godkväll (eller ska jag säga godnatt?) ;)
Idag har varit en mycket bra dag. Jobbade bara fyra timmar, så jag var chockerande pigg när jag slutade vid ett. *s* Åkte hem och plockade lite, innan jag bestämde mig för att ställa upp och skjutsa Kenta och Gösta till stranden. Hade ju lämnat bilen utanför Belinda i helgen, så vi fick promenera bort och hämta den först.
Träffade på Martin när vi stod utanför Kentas och väntade på dom, och han bestämde sig för att följa med han också. Så med en full bil åkte vi ut till Kaffetorpet och mötte upp Tompa. Ja, hör och häpna gott folk, men Martin och Tompa kan faktiskt prata med varann utan att slåss. Skönt att se faktiskt. Även om jag o Tompa inte ses längre är det tråkigt om deras vänskap ska ha blivit totalförstörd för all framtid. Nu verkar det ju inte så, och vi hade faktiskt jättekul hela eftermiddagen! :)
Kelly stormtrivdes bland alla killar, precis som sin mamma. Haha! Jag och Martin hade ju lämnat badkläderna hemma, men slutade med att vi badade med kläderna på. *s* Jag hade bara jeansshorts och ett linne, så det var helt okej ändå. Hehe...
Kelly badade hon också, ingen badkruka där inte! :) Hade ju inte tänkt stanna kvar på öknö till en början, så jag hade varken handdukar, fika till Kelly eller torra kläder med till henne. Vi klarade oss dock ändå, och när vi kom hem var hon helt slut stackarn...

Slängde henne i badkaret trots vilda protester, fick henne skinande ren igen, på med pyjamas och sen bäddade hon ner sig i soffan med en stooor flaska välling. Stumpan. <3
Jag lagade spaghetti och köttfärssås när hon somnat. Supersmarrigt! Dessutom har jag inte råd att köpa mat på jobbet varje dag, så matlådor is the shit! :)

Jag skickade iväg ett mess på ren chansning till Linda idag också. Vi har alltid varit såhär... Vi umgås som bara den, men så av någon anledning slutar vi helt enkelt prata med varann. Blir sura för något eller bara kommer ifrån varann. Till slut saknar man ju henne! Hon är ju ändå en av mina små divor. ;) Fick faktiskt svar *woho*, så jag hoppas vi kan börja umgås igen. :)

Jag lovade ju att bjuda er på bilderna sen helgen, så här har ni dom. :D Självklart måste jag ju bjuda på en bra låt också. Börjar bli standard här i bloggen nu. *s*
Dags att sova nu. Hörs i morgon gott folk!
Puss
Lite förfest på min balkong. :)
Bilden gör inte min nya klänning rättvisa, men jag älskar den! :)
Martina med Philip- en av Malmökillarna vi träffade i Kalmar.
Kan man få det bättre? Haha!
Han var totalt galen! Vill gärna ha honom som kompis. :P
Det här snygga vrålåket fick vi skjuts i hem på lördagmorgonen. :)

Blev en stund på stranden efter jobbet. :)
Min sockerpulla. ;)
Förfest hos Belinda och Sofie!
Belinda tuperade mitt hår. Mycket tjusigt (och rufsigt!)
I väntan på bussen till O-hamn. :)
Träffade på Gösta o Tompa ute. "Smile if you are horny" står det på tröjan. I say no more... *asg*
Dansgolvet är vårt hem. :)
Mycket vacker bild! <3
Tack för en underbar helg brudar!




Inga kommentarer: