tisdag 4 augusti 2009

Tråk.

Hej!
Ska strax sova, men kom på att jag inte bloggat något än! *drar efter andan*
Jag har faktiskt inte mycket att säga idag. Har jobbat hela långa dagen, så jag var lagom trött när jag kom hem. Inte i huvudet, men i kroppen... Har träningsvärk i både armarna och skuldrorna känner jag. Måste vara sen volleybollen igår, är ju så jävla otränad så klart jag känner av det. Haha!

Lite pics från jobbet jag tog häromdagen. :)
Söta Emilia
Söta Madde
Söta Jeanette
Söta jag ;)

Skjutsade hem Martin med sin rena tvätt sen, och sen tillbaka hem för att söva lillbruttan. Å, när jag kom hem hit innan vi körde hem Martin hann jag inte mer än ut i köket med varorna jag handlat förrän Kelly kom springande med världens leende på läpparna och gav mig en riktig bamsekram. Älskade älskling!


Har ni någonsin sett ett så vackert barn? <3

Kära du, du får inte säga så som du sa idag. Har kommit för långt för det. Du betyder ändå mycket. Det är bara synd att du sumpade chansen när den fanns...

Nope, dags att slänga sig i sängen.
Puss puss

Inga kommentarer: