lördag 19 september 2009

4H-gården

Hej på er gott folk!
Idag har vi varit på 4H-gården i Skälby, Kalmar. Har aldrig varit där, så det var en upplevelse. :) Vi mötte upp Sandra, Martina och William vid Statoil och burnade in till Kalmar så gott det gick bland alla vägarbeten och shit... *hatar*
Efter tio anlände vi, och promenerade runt bland djuren, klappade kaniner, getter, ankor, grisar, hästar och katter. Ja, en kossa såg vi också, men hon ville inte bli klappad. *s*
Kelly stormtrivdes, och det verkade William också göra. Underbara barn! <3
Vi satte oss i gräset i solen och fikade, och sen avslutade vi med att leka på den stora och något överbefolkade lekplatsen. Vi hade ju sådan tur att vi prickade in dagen då det var öppet hus och grejer, så jag antar att det drog mycket folk. :)

Vi kom tillbaka hem vid två-tiden, och då somnade Kelly gott i sin säng. Tänkte ta och väcka henne nu, så hon kan få i sig lite mellanmål innan vi cyklar iväg och njuter av eftermiddagssolen. Måste handla lite också, och sen är väl dagen i stort sett slut.
Satt och skrev på mitt arbete igår, det där som ska vara klart och inskickat i morgon, så ikväll behöver jag inte knåpa ihop mer än 200 ord. *me like*

Jag tog massvis med bilder från vår utflykt, men dom tänker jag ladda upp ikväll. Just nu känner jag mig lite stressad, eftersom jag inte får låta Kelly sova så mycket längre. Då somnar hon inte som hon ska ikväll, och jag får ingen ensamtid.
Hörs senare!
Puss

Inga kommentarer: