torsdag 17 september 2009

Exkursion i skogen.

Hej på er!
Hoppas er dag har varit lika bra som min!
Åkte tåget in till Kalmar och mötte upp den övriga klassen i gästhamnen. Därefter åkte vi buss till trakterna runt Orrefors där vi skulle undersöka naturen. Låter kanske tråkigt, men hade riktigt trevligt. :)
Vi var tillbaka i Kalmar vid halv fyra ungefär, så jag och Natta tog bussen hem vid fyratiden.
Jag var totalt slut i huvudet när vi kom hem, så jag och Kelly har mest chillat. Ätit risgrynsgröt och tunnbrödsrullar, plockat med tvätt och sen somnade hon i lagom tid. :) Jag har förstås tittat på ännu ett avsnitt av Idol, och nu behöver jag verkligen plugga. Som vanligt hittar jag ingen motivation, utan hamnar på bloggen och facebook istället. *slår mig själv på fingrarna*

Jag och Natta på exkursionen i skogen. :)

I morgon är det skola hela dagen (9-16), och sen åker jag och prinsessan hem till mamma och pappa för fika. Min kära lillebror fyller 14 år idag, men det blev inget kalas. Istället tar vi fikat i morgon och det passade mig alldeles utmärkt. :)
På lördag har jag tänkt åka med Kelly och Martina (om hon kan förstås) till 4H-gården. Har aldrig varit där, och jag Kelly skulle älska det! Söndagen blir det kanske Vattenpalatset, och sen har jag förbrukat min mammavecka på ett bra sätt. Får ju inte träffa min älskling på nästan hela nästa vecka, så jag passar på att njuta av henne tills Martin tar över. <3

Min lilla pudding. <3
Finast. <3
Middag. Visst ser bakgrunden lite julig ut?

Lotta: Jag vet inte än vart jag hamnar. Jag önskade att få vara i Mönsterås, men eftersom jag var ute i ganska dålig tid med att anmäla mina önskemål antar jag att jag får ta det som erbjuds. Hoppas bara jag hinner få mitt utdrag ur brottsregistret, annars blir jag ju underkänd direkt...

De absolut snyggaste jeansen i världshistorien! ;D

Nähepp, tänkte bjuda på lite bilder, och sen måste jag ägna åtminstone en halvtimme åt att komma igång med mina 750 omöjliga ord i Skriva. Hörs i morgon!
Puss

Inga kommentarer: