tisdag 8 september 2009

För 600:e gången...

... skriver jag i min blogg nu. Inte illa. ;)
Jag ska strax gå och lägga mig, men tyckte jag skulle uppdatera lite om min dag först. Har haft hela långa kvällen på mig, men inte gjort det förrän nu. Säger kanske lite om min tidsoptimism... *s*
Min dag har varit väldigt bra. Var uppe med tuppen och kom iväg i tid till bussen. Inte illa. :) Hade en lång lektion med grupparbete hela förmiddagen, och sen blev vi fotograferade till websidan. Tur att jag var så ruskigt snygg idag då. *fnissar*
Vi hade två timmars rast, så vi hamnade på biblioteket där vi satt och grejade med våra anföranden vi ska ha på torsdag, drack lite kaffe och smaskade chokladboll och sen på en föreläsning i skriva.

Kom hem vid... låt se nu... *tänker efter* halv sex tror jag. Hm... Ja, strunt samma, har spenderat hela kvällen hemma i min ensamhet i alla fall. Suttit vid datorn, äntligen skickat iväg ett mejl till it-supporten (så nu hoppas jag att jag kommer in på min sida snart!), tittat på Idol (såklart!!) och duschat. Ska som sagt strax sova, men måste avsluta en mycket underhållande samtal på msn först. *asg*
Ja, det var väl det stora hela. Hör av mig i morgon gott folk!
Godnatt!

Inga kommentarer: