måndag 14 september 2009

I gotta feeling.

Bästa låten just nu om ni frågar mig. ;)



Har varit barnledig några timmar nu, men ska strax iväg och hämta hem min prinsessa. Provade lite av hennes nya kläder idag, och hon var verkligen jättefin i det! Såklart, för en skönhet klär väl i allt. ;)
Jag har skrivit på mitt anförande jag ska ha i argumenterande på onsdag. Tyckte jag skulle välja något jag var insatt i för att få ett bättre resultat, så det blev barnvacciner. Kommer nog bli jättebra. :)

Emma och Ella kommer på besök i em, så jag tänkte hinna dammsuga av lite, och baka kakor innan. Det är så pinsamt när man inte har några pengar att ens köpa fika för, men wtf... Vad ska man göra liksom? Hehe... Blir snabbkaffe med daim, te eller vatten, och så hembakade kakor. Lyx om ni frågar mig. ;)
Har tvättat massor idag, är redan på 4:e maskinen. Skönt att få lite ordning på torpet ibland också. *s*

Nope, nu är det dags att sticka! Promenerar bort, man kanske har tur att hitta några kronor till ägg så jag kan baka lite roligare kakor än havrekakor... *s*
Puss

Inga kommentarer: