måndag 21 september 2009

Lite uppdateringar.

Hej på er mina kära läsare!
Förlåt för den hemskt dåliga uppdateringen den senaste tiden. Lever ett väldigt aktivt liv just nu, så tiden räcker inte till allt som jag vill hinna med. :P
I söndags var jag och Martin och badade på VP med prinsessan. Hon hade jätteroligt, och även mamma var som fisken i vattnet. *fnissar* Det är kul för henne att få umgås med både sin mamma och pappa ibland! Det blir inte många såna tillfällen...
Lämnade av henne hos Martin vid halv sex, och därefter drog jag in till Kalmar på dejt. ;) Hade verkligen supertrevligt, han är en helt galen kille! *s* Blir garanterat fler dejter, ja, eller jag hoppas ju på det i alla fall. :)

Idag har jag varit i skolan hela dagen, och därefter hoppade jag av i Ålem för att gå hem till Klara och Per på kryddparty. Mycket trevligt med lite sällskap och fika. Köpte ju som vanligt ingenting, jag är alldeles för snål. :P

I morgon är det återigen skola, och sen ska jag fika med Sannis. Ska bli härligt att få umgås lite med henne igen! Alldeles för länge sen nu. <3
På onsdag skulle jag ägna kvällen åt att packa, men det blev ändrade planer. Vi ska ta en fest istället, så jag lär vara jättepigg när jag ska åka på torsdag. Haha! Ska åtminstone bli väldigt kul att få festa lite med folket från klassen. :)

Jag lovade ju er lite bilder, men hinner såklart inte med det idag heller. Skärpning nu Cecilia! Dags att hänga tvätt, tvätta bort sminket och sen ta en promenix.
Puss!

Inga kommentarer: