måndag 7 september 2009

Måndag- första dagen på resten av veckan.

Jag har fått ett nytt favoritcitat: Om du inte kan hantera mig när jag är som värst, förtjänar du mig inte när jag är som bäst. Marilyn Monroe var visst BÅDE snygg och ett geni! *s*

Jag har haft en toppendag faktiskt! Pratat med mer nytt folk från klassen (däribland två puddingar från K:na *fnissar* Men... not so smart att flörta med nån i klassen. Kan bli något jobbigt om det skulle bli nåt...).
Hade min första föreläsning (nåja, den första jag var med på) idag också. Jättekul! Det här var nog det bästa jag har gjort, att börjat plugga på högskola. Är nästan övertygad om att jag kommer stormtrivas i alla 3,5 åren. :D
Dessutom har jag fått tag på två av alla böcker jag behöver. Ska möta upp en tjej i Kalmar i morgon och få låna dom. Tack snälla! :)

Dagen började förstås superbra med sovmorgon till halv tio. Sen hade jag fått något med posten som chockade mig totalt. Jag är bjuden på Madde och Karls bröllop! *överlycklig* Jag trodde verkligen inte jag skulle bli bjuden (och jag hade inte tagit illa upp alls faktiskt!) men nu ska det ju bli helt galet kul att få gå. :D Måste köpa något ursnyggt att ha på mig bara (för jag tror inte det skulle vara så uppskattat om jag kom i typ zebrarandiga jeans *asg*), men har ju tre månader på mig. *s*

Jag invigde mina ursnygga leggings idag också. Take a look!

Funderar på att använda mina vita leggings under. Zebra-tokig om ni inte märkt det. ;)

Min berömde skitkatt. Söt som få, men jävlig likaså. Haha!
Jag älskar verkligen min balkong! Visst, det är som ni ser mycket insyn från hus och vågen, men det passar mig utmärkt, (jag som är så nyfiken) att få sitta där och titta på alla som går/cyklar/åker förbi. :D

Dags att sova. Ska upp med tuppen i morgon. *suckar*
Puss!

Inga kommentarer: