söndag 6 september 2009

Min eftermiddag/kväll.

Godkväll på er!
Ja, det är snart natt iofs, så godnatt då. *s*
Jag har haft en bra dag nu såhär i efterhand. Gick bort till Charlotte och tittade på bäbis. Underbar! GFikade kaffe och kex, och sen hem för att åka vidare till Martin. Det gick jättebra att lämna av Kelly idag, jag var ju lite orolig för att hon skulle bli ledsen nu när hon varit med mig en hel vecka i sträck. Men hon bara gav mig en bamsekram och vinkade så glatt när jag skulle gå. :)

Jag åkte till Ica och köpte med mig daimglass, och så hem till Sanna för en dejt. Vi smaskade glass, drack kaffe (ja, för det är inte klokt så vuxen jag blivit plötsligt!) och pratade om allt mellan himmel och jord. Tack! <3
När jag kom hem var jag på riktigt ställa-mot-väggen-humör, men den jag behövde ställa mot väggen var inte online... Typiskt! Får ta det i morgon istället... Jag vill liksom bara få veta hur jag ska bete mig, att stanna kvar och hoppas eller lägga bakom mig och gå vidare. Bättre när det är ett så pass tidigt stadium som det ändå är... Det är så jobbigt att jag ska falla så fort för folk, men sen inte kunna glömma lika enkelt. Hatar det!

Nej mina kära läsare, nu ska jag gå och lägga mig så fort jag pratat klart med en viss person på face. :P Föreläsning i morgon mellan 13 och 15.45.
Puss på er!

Inga kommentarer: