onsdag 30 september 2009

Tre lärorika dagar.

Godkväll!
Ikväll har jag en alldeles underbar lugn kväll för mig själv. Kan nog behövas med tanke på den intensiva veckan som varit. Behövde egentligen gå och lägga mig tidigt ikväll, men det blir ju aldrig som man tänkt sig, eller hur!
Jag har suttit och tänkt på de här tre dagarna jag varit på skolan och praktiserat. Det är helt sjukt så mycket jag lärt mig av alla barn, lärare och situationer som uppstår med jämna mellanrum! Jag har lärt mig lite mer om hur man förklarar för små barn hur man räknar de mest enkla mattetalen, hur man stavar till "pennvässare" och hur duktiga de faktiskt är i så låg ålder! Jag tror och hoppas på att jag har hamnat rätt...

Slutade innan tre, och gav mig hem för att hämta cykel och mer kläder (ja, för det är inte klokt så kallt det har blivit!!) och så åkte jag och hämtade hem min prinsessa. Martin kom på besök, Kelly har tjatat om honom i flera dagar, så jag tyckte det var dags att de träffades. :) Bjöd på kroppkakor, och kort efter att han åkt hem kom min älskade Martina på besök en kortis. <3

Jag har nu skickat in skrivuppgiften, så det är ur världen! Är riktigt impad av mig själv att jag överhuvudtaget kom ihåg den! *s*
Igårkväll hade jag finbesök från Kalmar. Väldigt, väldigt trevligt måste jag erkänna. Me like. ;)
Jag måste verkligen gå och lägga mig nu. Ledsen om inlägget blev en besvikelse för vissa av er ;) men min dator bara knäppar sig och lägger ner, så allt tar ju så himla mycket längre tid! *hatfull*
Godnattpuss!

Inga kommentarer: