torsdag 10 september 2009

The worlds greatest!

Ja, det här är en låt jag totalt lyssnade sönder när den gavs ut. Älskar den, även om den kanske inte är sådär underbart bra som vissa andra låtar. *s*



Idag har jag haft en underbar dag i skolan igen. Pratat med massa nytt folk från klassen, och kommer hittills jättebra överens med alla! Höll mitt anförande om Kelly, och det gick faktiskt jättebra. Läraren tyckte jag hade valt ett personligt ämne, och det gav väl lite pluspoäng. ;) Godkänt blev det i alla fall.
Åkte hem och hämtade Kelly i tid, och sen en snabbis hem till Martin för att hjälpa honom med att ställa in tv-kanalerna på sin "nya" teve. Han är inte något vidare teknisk, så jag får sköta allt sånt där. *s*

Jag har varit på väldigt bra humör ikväll faktiskt. Badade Kelly, sjöng massa sånger och busade, allt för att ta tillvara på sista kvällen med henne på några dagar.
I morgon ska jag lämna av henne vid sju, sen hem och ta en sovmorgon (lär säkert inte kunna somna!). Därefter blir det nog en sväng på köpingen, och på kvällen ska jag på party i Timmernabben med Natta från klassen. Kommer garanterat bli väldigt kul! Hon är helgalen, så jag kan inte tänka mig att det skulle bli tråkigt. *s*

Jahapp... Ska väl kika in på kontot och se om jag fått in lite pengar. Kan behövas om jag ska klara mig i helgen. Ha en skön natt så lovar jag att skriva ett inlägg eller två i morgon innan jag åker!
Puss

Inga kommentarer: