lördag 10 oktober 2009

Äntligen helg!

Hej på er!
Passar på att uppdatera lite nu när det finns tid. :)
Jag åkte in till Kalmar och hämtade upp mitt besök igår. Hittade honom omkringyrandes på stationen, och släpade med mig honom till bilen. En snabb tripp till Systemet och sen tillbaka till Mönsterås.
Rundvisning i min lägenhet, och så åkte vi faktiskt hem, till mamsen för att lämna min bil. Pappa ska försöka hinna byta bromsklossar på den nu i helgen, och så passade jag på att presentera besöket. Mycket trevligt. :)
Vi gick tillbaka från päronen, och hann med en sightseeing i köpingen innan vi handlade mat, köpte pizza och tog oss tillbaka hem.
Kvällen var väldigt lugn och trevlig, vi tittade på Idol och pratade massa skit.

Har precis gått upp nu, satt på en kanna kaffe och måste äta frukost. Är helt totalt vrålhungrig!
Vi ska åka till Vattenpalatset idag, tyckte det kunde vara ett trevligt tidsfördriv innan kvällen. :)
Har planerat att laga mat idag, så man slipper utgifterna för snabbmat (och dessutom är det ju så mycket nyttigare!).
Folket kommer vid sex på ett ungefär, och sen blir det party!
Har egentligen inte alls råd med att gå ut någonstans, men om jag känner mig själv (och mina kära vänner) rätt så kommer vi ändå hamna i Kalmar. Det är ju klart mycket roligare än att sitta hemma! *s*

Nåja. Jag ska ta och väcka min gäst, pimpla kaffe, käka frallor och sedan drar vi väl iväg till VP.
Ha en toppendag så skriver jag mer i morgon!
Puss

Inga kommentarer: