måndag 19 oktober 2009

En idé inför Halloween!

Hej på er!
Jag sov länge idag. MYCKET skönt måste jag erkänna. :)
Satt och funderade lite medan jag åt frukost, och kom fram till att jag borde sy en egen klänning till Halloweenhelgen. Jag har ju fixat barnvakt så jag kan åka till folkan i B-måla och skaka rumpa. Det händer ju inget här i Mönsterås i vanliga fall, så när det väl anordnas något vill man ju kunna vara med. *s*
Målade lite i Paint (jag är egentligen helt värdelös på det där, men ändå...) och fick fram en liten skiss på klänningen jag skulle vilja ha. Jag skulle lätt bli snyggast på hela festen! Haha! Eller vad tror ni? ;)
Frågan är bara om jag skulle lyckas få ihop den... Är väl bara att gå till tygaffären och se om de har något knallorange trikåtyg, och sen hoppas på att jag lyckas få till det. Min mamma är ju faktiskt ganska bra på att sy, så jag får väl ta lite hjälp av henne. ;)

Jag satt och kikade lite på MTV när de spelade Linda Sundblads nya låt. Videon var helt sinnessjuk, så jag bara måste visa er! De ger Running man nytt liv, och att sen alla brudar står med knut i nacken och tighta, tighta alldeles för korta trikåklänningar gör ju bara det hela ännu roligare. *s* Check it out!



Nu är det dags att ta tag i pluggandet som jag lovat mig själv... Ska vara på MVC vid kl 15, så innan dess måste jag ha hunnit skriva några rader åtminstone...
Puss hej!

Inga kommentarer: