onsdag 14 oktober 2009

Ensam mamma söker...

... någon som Magnus Betnér. Jag är nämligen lite småförälskad i denna människa, ja, trots att jag aldrig någonsin träffat honom. Det räcker med att se honom i Roast på Berns eller i Parlamentet så smälter jag som smör. *s* Galet het, galet dryg och galet rolig, kan det bli bättre!? ;)

Nu måste jag ta tag i pluggandet. Inte tittat på powerpointsen än, men jag känner nog lite att eftersom det är här hemma jag ska sitta och göra tentan så kan jag ju lika gärna titta på dom och i boken under tiden. Det handlar väl mest om att kunna lösa de problem som ges antar jag. Nåja, jag hoppas jag klarar mig fint i alla fall. :)

Blir jag klar i någorlunda god tid innan jag ska hämta Kelly, så ska jag och mamsen ta en runda på köpingen. Behöver min mamma nu känner jag, och så måste jag spåna lite på vad jag ska köpa för julklappar. Kelly har jag ganska bra koll på, men i övrigt; nada!

Önska mig lycka till!
Puss

Inga kommentarer: