fredag 9 oktober 2009

Prinsessan på ärten.


Helt klart bästa låten just nu!

Hej på er!
Mitt i natten som vanligt, men i morgon får jag sova länge, så jag är inte stressad. ;)
Idag har varit en bra dag. Kellan och jag gick upp vid nio, käkade frukost och gav oss sedan ut på jakt efter hårfärg. Jag såg nämligen helgalen ut i håret, och kände att jag behövde en uppfräschning. *s* Lekte lite, och sen stekte jag pannkakor. Yummie!
Passade på att putsa fönster, färga håret och slösurfa lite när prinsessan sov, och så ägnade vi hela eftermiddagen åt att städa! Jag vill ju ha det fint här hemma om det nu kommer folk i helgen. :)

Gick bort med henne till pappa Martin framåt kvällen, och sedan rusade jag hem för att plocka in mina mattor som fortfarande låg ute på balkongen. Inte trodde väl jag att det skulle börja regna när det varit så fint väder hela dagen!

I morgon är det fredag! :D Åker in och hämtar mitt besök vid ett-tiden, och sen måste jag inta systemet för inhandling av dricka inför helgen. Har inte så mycket större koll på vad som händer i morgon, det är ju lördag som gäller. *s*
I brist på fantasi får ni hålla tummarna för att jag hinner sitta och skriva lite mer i morgon. Sov så gott och njut av alla fina bilder från min och prinsessans dag! :D
Puss

Jag gick lös på hennes hår med dammsugaren. Resultatet: Einstein som barn. *asg*
Gungeligung
Rutschkanan är ju ett kanonbra tidsfördriv! ;)
Leker affär
Hittade den här bilden bland alla tusentals bilder jag har på datorn. Visst är den fin! Tycker jag påminner lite om en sån där afrikansk kvinna med turban (ja, nu heter det väl inte turban, men jag kom verkligen inte på det...) *s*

Inga kommentarer: