söndag 18 oktober 2009

Segaste söndagen!

Hej på er!
Idag har jag umgåtts med min prinsessa (princessa? Nej, nu blir jag lite osäker här...) och bara myst. <3
Vi var ute på promenad på förmiddagen, plockade lite höstlöv, rönnbär och ekollon som jag ska pynta med här hemma. :)
Tyckte Kelly verkade så trött och hängig idag. Hon började nästan gråta när katten busade med henne genom spjälorna på sängen innan hon skulle sova middag.
Mycket riktigt så hade hon feber, Martin tog tempen på henne innan hon skulle sova. 39,2... Sa att jag måste plugga i morgon, men att jag kunde ta henne så han kan jobba från lunchen i alla fall. Lilla stumpan...

Tog en promenad med min Martina efter att jag lämnat av Kelly hos Martin, och var en sväng hos mamsen för att skriva ut barnomsorgsschema. Sen dess har jag bara suttit här och ugglat.

Jag har ingen inspiration alls till att skriva. Tyckte jag hade så himla mycket på hjärnan, men jag ska väl lägga mig och sova antar jag. :P Bjuder på en bra låt i alla fall, så lovar jag att komma med lite mer i morgon. ;)

Håller alla tummar och tår för att Natta får körkort i morgon! Kanske att det blir en bilfärd till skolan på tisdag då. ;)
Puss


Inga kommentarer: