lördag 21 november 2009

Catfight.

"Vad är det för fel på folk", kan jag inte undvika att undra när jag sitter här och precis lugnat ner mig från de där våldsamma skakningarna som uppstår när man känner att man skulle vilja döda någon. Ett pucko har inte hunnit försvinna förrän ett nytt dyker upp. Varför ska jag bli inblandad i alla dessa jävla catfights! Jag kan omöjligt förstå varför, men jag har kommit fram till en sak som jag kanske borde gjort för länge sen. Jag ska sluta bry mig, sluta höra av mig och enbart ignorera dessa människor som uppenbarligen inte gör annat än att hitta på konstiga påståenden och skäller på mig. Jag behöver inte det, och jag förtjänar så mycket bättre!

Jag har fått pussa och krama på prinsessan idag! :D Ja, inte för att det blir så mycket av den varan när vi är hemma hos mamsen, då läggs allt fokus på de där hemma istället, och jag skulle lika gärna kunna åka hem. *fnissar*
Vi skulle ha gått på dop i morgon. Jennies lilla fis ska döpas, men Kelly är inte så pigg. Hon har kräkts en del hemma hos Martin de senaste dagarna, och så såg jag en del konstiga utslag under ena armen. Uh! Är det svinkoppor igen strejkar jag! Kanske kan vara svampinfektion? Har aldrig sett någon sådan, så jag får väl googla lite. Jag tar dock det säkra före det osäkra och håller mig borta från små barn tills jag märker om hon blir piggare.

Nej, nu ska jag snart stänga ner det här och hänga tvätt istället. Behöver sova också känner jag, så det blir definitivt ingen sen kväll. Mja... klockan är ju visserligen rätt mycket redan...
Puss hej!

Inga kommentarer: