lördag 28 november 2009

Caught in a bad romance...

It sucks to be me just nu gott folk. Sucks to be me...



Idag har vi haft en väldigt, väldigt bra dag. Började den med att gå iväg en sväng till Hjulet för att spana vettiga grejer. Natta köpte lite, men jag höll hårt i mina pengar. Känner mig så illa tvungen, eftersom jag ännu inte betalat mina räkningar... *s*
Därefter gick vi hem, åt lite tomtegröt till lunch och packade sedan in oss i bilen. Körde lugnt och sansat för att Kelly skulle hinna sova lite, men hon somnade såklart inte förrän vi var i Kalmar. En kvart fick hon väl sova allt som allt, innan vi var framme hos Jimmy.

Han visade oss runt i huset, och sen lekte vi lite med barnen. Deras lilla tjej var hur söt som helst, men bara knappt 10 månader gammal, så hon kunde inte leka så värst mycket med Kelly än. Vi klädde på oss och gick ut på promenad. Hamnade nere vid vattnet och en stooor lekplats. Så himla mysigt! Där var definitivt inte sista gången vi befann oss. :)
Jimmy var en toppenvärd, bjöd på fika och allt vad det heter. Han är en väldigt trevlig person, och inte det minsta svår att prata med! Like it a lot.

Kelly däckade väldigt snabbt när vi satt oss i bilen för att åka hem, så jag fick sitta och filosofera för mig själv i mörkret. *s* Hann laga lite mat när vi kom hem, och sen somnade Kelly för kvällen.
Nu sitter jag o sneglar på filmen Eragon på 4:an. Måste räkna lite på mina utgifter, och se till att få alla de där hemska räkningarna betalda...

I morgon är det julskyltning i Mönsterås. :) Natta kommer hit vid halv elva typ, och sen går vi till köpingen. Kommer bli mys! <3
Därefter ska vi baka pepparkakor, och på kvällen åker Kelly till pappa Martin. Kommer bli tufft som vanligt, men nu med inblandning av andra jobbiga känslor... Som jag sa, it sucks to be me...
Ciao!

Inga kommentarer: