onsdag 18 november 2009

Ett möte med Reza

Hey!
Idag började vi sent, vid klockan tio närmare bestämt. Hade en matematikföreläsning med en tuff föreläsare vid namn Reza. Något mindre intressant innehåll dock, med tanke på att jag suger på matte. Jag fattar helt enkelt inte grejen, och då tappar jag självförtroendet helt och hållet. Jag har inte lyckats ha någon lärare som orkat stå och upprepa samma förklaringar miljontals gånger tills jag fattar vinken... *s* Nåja, jag har ju klarat att få godkänt ibåde A- och B-kursen så jag ska väl inte gnälla...
Kom hem för en stund sen, och nu är mitt sällskap och hämtar pizza till sig. Han ska åka hem idag, så i samma veva som att han hoppar av vid tågstationen åker jag hem till Natta för en myskväll med mina buddies. :) Vi har planerat det ett tag nu, så det blir matlagning och film. Love it! :D
I morgon har jag självstudiedag, och som jag skrev häromdagen måste jag ägna mig åt plugg istället för att umgås med Kelly. Känns jättejobbigt att behöva prioritera skolan före henne, men jag får väl tänka på att det inte är min vecka...
På fredag är det sexparty som gäller, och jag hoppas verkligen det blir kul! Natta och Sanna ska dit också, vad jag vet än så länge, så mycket mer folk har jag ingen närmre kontakt med. Ja, värdinnan förstås, henne har jag ju jobbat med i sommar. :)
Lördag funderar jag på att hitta på något kul med Kelly. Martin ska fira sin 30-årsdag då, så jag lovade att ta hem prinsessan en dag tidigare. *weei* Och på tal om hans födelsedag... Jag har lovat att göra smörgåstårta åt honom, men jag har ingen aning om vad jag ska köpa åt honom! *gah* Jag får helt enkelt ta en sväng på stan i Kalmar och spana efter något.
Nu är det dags att spana lite på facebook innan det är dags att åka iväg. Carro och Natta kommer förbi och hämtar upp oss, skjutsar förbi sällskapet till tåget, och sedan hem till huset. Jimmy och Gustav kommer också, så det blir nog väldigt kul. :) Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran också, så jag kan visa upp mina härliga klasskompisar. :D
Ha en toppenkväll nu, för det ska jag ha! Ska bara ta farväl av mitt sällskap först, och tacka för besöket. :)
Puss hej!

Inga kommentarer: