söndag 22 november 2009

Juklappsbeställning: check!

Ja, äntligen har jag beställt det jag planerat under så lång tid! Skönt att ha det avklarat. :) Nu är det bara allt annat som ska fixas. Har mina föräldrars julklapp klar, Martins julklapp klar, min lillasyster hittade jag perfekta julklappen till idag, och så vet jag på ett ungefär vad jag ska köpa till Kelly. :) Dessa jultider, så underbart men oh så dyrt! *s* Hör och häpna, men jag tycker faktiskt det är viktigare att få umgås med familjen och vräka julmat än att få en jävla massa julklappar. Vuxenpoäng?

På torsdag kväll ska jag på julmarknad på slottet i Kalmar! Har aldrig varit där, så det kommer nog bli väldigt trevligt. Det var Jimmy som frågade om jag ville göra honom sällskap, och självklart tar jag alla chanser jag får att gå på julmarknad på slottet! *s* Kanske Natta och gänget är på också?
Fick dessvärre veta att vi har lektioner hela torsdagen, vi som har planerat att åka in och shoppa då! Kanske kan ta det på onsdag eller fredag istället, för då går jag bara fram till 12. :)

Dags att krypa ner i sängen efter en lång dag. Kalaset var lyckat, Martin blev jätteglad för sin tröja, och maten var kanongod! Sov så gott alla så hörs vi i morgon!
Puss hej!

Inga kommentarer: