söndag 15 november 2009

Känslomässigt kluven

Ja, det är precis vad jag är just nu. Jag vill så gärna ha någon att känna mig trygg hos, men vet inte om jag vågar släppa efter och börja lita på att denne någon menar allvar. Time will tell så att säga, och det ser jag fram emot. :)

Idag har jag och Kelly varit på Vattenpalatset med Natta. Vi hade jättetrevligt, och Kelly plaskade runt som en riktig delfin. :) Det är kul att se henne så lycklig. <3
Jag är så jävla hungrig, men sparar på maten så jag kan äta ikväll istället. Kanske kan ta en morot så länge? Jag hade faktiskt gått ner ett helt kilo till, bara ett återstår för att jag ska nå min tidigare målvikt. :) Jag är faktiskt nöjd med mig själv som jag ser ut idag, och tycker väl enbart att jag kan behöva träna magen lite...
Jag har äntligen hittat den btw, Rejene, krämen som återställer bristningar och stramar till huden så att den blir finare än innan. Jag har sett den på TV-shop, och faktiskt hört av vissa källor att den verkligen fungerar! Sökte och sökte på deras hemsida, men eftersom jag inte kom ihåg vad den hette, var det lite svårt att hitta den. Men så en dag när Helénskatalogen anlände, bläddrade jag igenom den och DÄR var den! Blev helt salig och tänker absolut beställa den en vacker dag. :D Det vore skönt att bli av med alla jävla bristningar, även att jag inte direkt dör av att ha dom där. De har ju blekts väldigt mycket sen Kelly föddes, och det är jag glad för. :)

Jag borde väcka Kelly nu. Hon har sovit i två timmar, ungefär så länge som hon behöver sova på dagen för att orka med att leka fram till läggdags. :)
Vi ska vara hos Martin vid halv sex, eftersom jag har lite andra planer för kvällen. Det kommer bli fruktansvärt jobbigt att lämna henne idag. Jag skulle verkligen klara mig på att vara barnledig ett par helger då och då, men ändå är det väldigt skönt att få min lediga tid. Då passar jag ju på att göra allt det som inte hinns med eller går att göra när prinsessan är hemma. Men åh... Kluven...

Nu fick jag upp Kelly i alla fall. Tänkte laga lite mat så hon hinner äta lite innan vi drar iväg. Kanske ska steka upp den sista pyttipannan? Hm.. Ja, det blir perfekt. :)
Hörs senare, eller en annan dag! :D
Puss

Åka rutschkanan var roligast! :)
Såhär arg blir man när man inte får som man vill. *s*

Inga kommentarer: