fredag 27 november 2009

Love hurts...

Kära gode Gud. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Varför gör du såhär mot mig hela jävla tiden! Är det mitt uppdrag här på jorden att gå igenom den ena hemska situationen efter den andra? Jag kan inte förstå, hur mycket jag än försöker... Jag vet bara att den där jävla klumpen i magen kommer ta lång tid att tränga bort...
Ja, för det var väl inte direkt planerat att jag skulle gå och bli såhär totalt jävla upp över öronen förälskad i någon som är helt omöjlig att få. Sånt här ska ju sluta lyckligt säger dem, men inte för Cecilia Brötte. Nej, för det är visst inte meningen att jag ska få vara ordentligt lycklig. Nej nej... *fnyser*
Jag trodde verkligen inte att jag var redo att släppa in någon ny i mitt liv, men där hade jag fel! Jag hade visst bara inte träffat rätt person än... Hade jag kunnat göra något för att förändra situationen, så hade jag gjort det. För det var mycket länge sen jag träffade en så underbar person som han. Om jag någonsin haft turen att träffa på någon sån... Fjärilar-i-magen-känslan blandas med ångestklumpen och gråt i halsen för att jag är så jävla dum! Lås in mig någon, snälla! Jag är dömd att misslyckas, vad jag än tar mig för, verkar det som. Och jag orkar inte med det här. Jag vill bara få vara lycklig...
Såklart jag haft lyckliga perioder sen all skit i våras, men de går ju över fort. Och såklart jag har fallit för folk under det här halvåret, men det har alltid visat sig vara fel killar. Men jag har inte känt såhär för någon på mycket, mycket länge... Inte sedan jag träffade Martin för... 6 år sen. Det är lång tid utan såhär djupa känslor...

Nåja, det är bara att arbeta bort det där, och leva på som vanligt (så gott det går...). Han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, vad som än händer i alla fall, det är då ett som är säkert. Tack för att du finns!

Nu får jag väl dra en snabbresumé över dagen istället, så jag kommer på bättre tankar. Varit i skolan några timmar. Hade en galen föreläsare, så det var helt okej. :) Hann med en runda på stan innan vi slängde oss på tåget och åkte hem. Hämtade prinsessan på dagis vid halv två, och kom hem för lite mellanmål innan jag körde bort henne till Martin. Han ställde upp på att ta henne några timmar, så jag får plugga ifred. Jag borde börjat direkt när jag kom hem igen, men jag hade aldrig kunnat koncentrera mig om jag inte fick ur mig allt skit som samlas i hjärnan... *s*

Kelly kommer hem med Martin sen, och då blir det pizza och Idolkväll. I morgon ska vi en sväng på Hjulet (julbasar!) innan jag och Kellan åker över till Öland för att hälsa på Jimmy och Emilia. Kommer bli väldigt trevligt. :)
Nej, nu måste jag verkligen plugga.
Puss hej!

Inga kommentarer: