fredag 6 november 2009

Observation i Blomstermåla

Goddag!
Idag har jag varit i min lilla klass i Blomstermåla och observerat, vilket innebar att jag satt längst bak i klassrummet och skrev så pennan glödde och noterade varenda liten detalj som inträffade i rummet. Jobbigt, men helt okej. Att få ihop 4-5 a4-sidor kommer bli allt annat än svårt, men att få det att stanna där blir desto värre... Usch...
Jag åkte hem när småttingarna slutade, tio i ett, handlade lite och nu sitter jag här en stund. :) Ska slänga in mig i duschen, äta lite, och sen åka bort till Sanna. Jag VET att jag skrev att det skulle bli ett avbrott i partajandet nu ett tag, men det blir aldrig som man tänkt sig. *s* Dock blir det bara ett par cider och en tripp till Oskarshamn för att dansa och ha trevligt med min lilla brutta. Är på fruktansvärt flörthumör idag, så jag ska spana efter potentiella killar ikväll. ;)
Jag vill ta en ordentlig sovmorgon i morgon, och av alkohol sover man djupt, men är inte vidare utvilad när man vaknar. Därför blir det en lugn kväll på alkoholfronten, men förhoppningsvis en galet rolig kväll på alla andra plan. *fnissar*

Igår var jag hemma hos Sanna på middag. Hon skulle haft besök av en annan vän, men denne blev sjuk, och då hade jag turen att bli tillfrågad. :) Fläskfilégryta med ris stod på menyn, och det blev några timmars småprat och fnitter. Älskar mina vänner. <3

Idag fyller min pappa år, så jag hedrar honom med en skitbra låt! :) Jag älskar dig pappa! <3


I morgon ska vi slå ihop firandet av papsens födelsedag och fars dag, och fika lite på eftermiddagen. Martin ska följa med, men jag har inte hunnit fixa något till honom, så han får vänta med fars dag-present till rätta dagen. :) Jag ska ta min prinsessa från i morgon istället, för Martin ville åka in och se Scotts på Sandra. Tyckte att jag kunde ställa upp på det, eftersom jag ändå inte hade något inplanerat. Så jag ska köra in honom till Tony i Kalmar efter fikat.

Nåja, det är väl dags att ta tag i mitt liv. Måste se till att bli fräsch och snygg inför kvällen, så man inte skrämmer bort pojkarna. Haha!
Puss hej!

Inga kommentarer: