torsdag 19 november 2009

Panic attack?

Godkväll.
Sitter här och äter mat. Ris och köttfärssås för att vara exakt. Och klockan är tio över elva. Hur tänker jag egentligen?! Jag kände att jag verkligen behövde äta något, eftersom jag inte har ätit något vettigt på hela dagen. Druckit kaffe, ätit några mackor, och sen fikat. Det räcker inte för att hålla min kropp i balans...
Var i oskarshamn och fikade hos Martins morfar och hans sambo. Mycket trevligt, men också mycket mättande. ;)
Åkte och lämnade min älskade prinsessa och Martin hos honom, innan jag drog vidare till Sanna för en välbehövlig pratstund. Love it! :)
Satte mig i bilen, började köra, ringde Natta och pratade lite. När jag parkerade bilen fick jag en skitkonstig känsla. Låste hyndan och gick in i trapphuset. När jag precis kommit innanför dörren började jag skaka och hjärtat slog i 120. Mycket obehagligt. Avslutade mitt samtal med Nathalie, och fixade lite här hemma. Hjärtat började slå ännu snabbare, jag kände mig iakttagen och jag började skaka igen. Ringde mamma och tjöt. Vad hände?! "Panikångest?" frågade hon, men jag vet inte. Kan ju varit mitt ohälsosamma leverne (vilka präktiga ord!) under den senaste tiden kanske...
Slutade med att jag lagade mat, och nu känns det bättre, bortsett från att jag är lite yr i huvudet och fortfarande har hjärtklappning.

Min dator är konstig. Jag skriver lite i bloggen, en rad eller så, och plötsligt har markören försvunnit och jag skriver utan att det blir några ord. Sen vill den plötsligt navigera från sidan, och jag kan inte undvika att tänka på om den är hackad. Jag litar inte på någon, och kommer aldrig göra. Inte mer än nödvändigt...

Jag borde sova nu. Kan behöva det, och dessutom ska jag upp om bara några timmar. Eller näe, klockan sex. Många timmar dit, men jag kräver mycket sömn... :)
Godnatt!

Inga kommentarer: