fredag 13 november 2009

Såg...

... på TV4-nyheterna om masslakten av delfiner i nåt jävla idiotland. Det var det värsta jag sett! Viken var ju helt röd av allt blod som flöt omkring! *gah* Jag skäms över att vara människa, kan inte på något vis förstå hur vi tror vi kan ha sån rätt att misshandla djur på det sättet!

Martin har nu åkt hem, och jag tänker gå och lägga mig. Vet inte riktigt vad som sker i morgon. Har messat runt till typ alla jag känner, men ingen svarar. Jag är tydligen inte så populär ikväll. *s* Får väl ragga runt efter lite umgänge i morgon istället då, men mys med prinsessan står högst på dagordningen. Och en välförtjänt sovmorgon! Det kan behövas, med tanke på alla dessa sena kvällar och tidiga morgnar. No good...

Hm... Ja... Jag hade väl egentligen inte så mycket mer att tillägga just nu, så jag önskar er väl en god natt istället. :)
Puss hej!

Inga kommentarer: