lördag 21 november 2009

Sexparty och utgång.

Sådärja, nu kan jag släppa det dåliga och fokusera på det bra. :)
Igår var jag och Sanna hos en kompis i Torp på sexparty. Väldigt trevligt folk, väldigt gott tilltugg och väldigt intressanta leksaker. *s*

Jag åkte hem till Sanna innan vi begav oss ut i ödemarken. Satt och lyssnade på musik, åt popcorn och pratade skit. Vid sju började partyt, och då satt vi bänkade i soffan och förberedde oss på en ordentlig demonstration om diverse massagestavar, sprayer, piskor och oljor. ;)



Framåt tio klädde vi på oss (ja, vi var såklart inte avklädda under partyt...) och gick ner till bussen som tog oss in till Oskarshamn. :) Det var inte så mycket folk ute till en början, men vi lyckades som vanligt springa på stans roligaste folk. De dras som spyflugor till oss, måste vara våra underbara utstrålningar. *asg* En Viking, en Ida, en stilig soldat, en Sanna-kille och massor av annat trevligt folk. :) Vi dansade och minglade hela kvällen, och slutligen kom mina föräldrar in för att hämta oss. Lovely!

Jag vaknade, yr i huvudet, framåt tio och kravlade mig ur sängen. Håret stod åt alla håll, men jag slängde upp det i en lilla My-knut på huvudet (jag har kommit på att det är fantastiskt skönt att ha det så!), på med mjukisbyxorna och tog mig ut i köket för att fortsätta med smörgåstårtan som Martin ska ha idag. Den blev jättefin! :)

Sen dess har jag suttit bänkad framför datorn och försökt lösa diverse konflikter. Jag är i alla fall nöjd med mitt liv. Jag har Kelly, underbara vänner, plugget och min familj. Jag behöver inte mer!
Jag ska strax åka iväg och hämta en bålskål hemma hos mamma innan jag tar mig förbi banken och Martin. Han ska ha både tårtan, present, bålskål och pengar. Krävande man det där. Haha!
Tar därefter med mig prinsessan till mamma och pappa och spenderar lite tid med dom. Kvällen bli lugn. Jag måste verkligen ta tag i så mycket som jag skjutit upp! Boka bord på Kronan för julbord med klasskompisarna om två veckor också. Hoppas det finns plats bara. :)
Puss hej!

Inga kommentarer: