torsdag 12 november 2009

Signs



Jag fullkomligt älskar den här låten (som så många andra låtar)! Den är såå jäkla skön. ;)

Förlåt. Det är dålig stil att vara såhär dålig på uppdateringar, men det har varit väldigt upptagna dagar senaste tiden. *s*
Jag har haft en trevlig typ på besök i några dagar i början på veckan, så då har jag ju inte kunnat sitta här och vara osocial. Tänker inte utveckla det där något mer, så jag går på nästa punkt på dagordningen. ;)
Skola idag då. Åkte in till Kalmar för att sitta och prata om helt ovidkommande saker. Helt, totalt jäkla meningslöst. Tror jag har bestämt mig för att inte gilla vår föreläsare. Han är helflummig, och tycker att hans skämt är roligast i hela världen... Inte enligt mig dock, jag är helt klart mycket roligare! *s*
När vi hade slutat åkte jag och Natta till Maxi, McDonalds, Cotygross, Ikea och Mediamarkt. Vi hann väldigt mycket på de få timmarna vi hade på oss. ;)

Hämtade prinsessan vid två, och cyklade direkt hem för att hälsa på mina föräldrar. Kelly har tjatat om "mommo" och "moffa" några dagar nu, så jag antog att det var säkrast att hon fick träffa dem. :P
Martin kom på besök efter jobbet, så jag bjöd honom på middag innan jag körde hem honom. Lite trevlig får man väl vara. *s*

Jag har ganska jobbigt med cash nu, så min mamma har lånat ut sitt busskort för att jag ska kunna ta mig till skolan. Hon funderar nämligen på att hoppa av, och tar inte det hela sådär jätteseriöst för tillfället. Men nu i morgon blev hon tvungen att ha kortet, så jag fick försöka ragga busspengar. Lågt... Övertrasserade kontot istället och tankade bilen. Så det blir en raggarsväng i Hyndan i morgon. ;)
Dessutom är det fredag. Och fredag innebär Idol. :) Martin skulle kanske komma förbi och hålla mig sällskap. Annars blir det inget tittande, utan man fastnar här med teven på i bakgrunden. Inte alls samma sak... *s*

Jag och Natta pratade om att kanske åka till Vattenpalatset i helgen. Tycker om att hitta på familjesaker med henne. Hon får spela min partner nu innan jag skaffar någon. Haha! Kelly älskar henne också, så det är perfekt. :)

Usch... Jag är van vid att alltid skapa problem i min omgivning. Det har varit ovanligt lugnt nu ett bra tag, och jag har lyckats hålla mig ifrån trubbel. Men jag tror jag kommer lyckas snart igen... Vad vet jag, bara en gissning. Cecilia is in da house!
Nej, klockan är alldeles för mycket för att sitta upp och blogga. Upp tidigt i morgon. Ska hämta Natta i Ålem kvart över sju, och sen bär det av in till min kära klass. Lovar att skriva en rad eller två i morgon också, så ni slipper vänta såhär länge igen. ;)
Puss hej!

Inga kommentarer: