tisdag 24 november 2009

Självstudiedag

Hej på er!
Idag ägnar jag mig åt plugg. Har inte kommit igång än, men ändå hunnit lämna Kelly på dagis, hämtat min efterlängtade cykel, ätit frukost och sitter nu med min andra kopp kaffe. Jag behöver söka nytt studielån för nästa termin, och skicka in papperen för bostadsbidraget, annars är det bara obsevationsuppgiften som ska få min uppmärksamhet snart och fram till två.

Vi ska ta en raggarsväng till Blomstermåla i eftermiddag, och fika med Jennie, Theo, Ebba och Elin. Kommer bli mycket trevligt. :)

Nu när jag fått lite sömn, känns gårdagens bekymmer som ett minne blott. Det är ju egentligen inget att oroa sig för, än... Människor gör ju sina egna val, dem kan inte jag påverka hur mycket jag än vill.
Dags att öppna upp ett word-dokument och börja skriva.
Ciao!

Inga kommentarer: