torsdag 19 november 2009

Självstudietorsdag...

Hej på er!
Sitter nu ensam hemma i min lägenhet och dricker kaffe. Jag är ledig från skolan idag, vilket innebär att jag kan sitta och plugga hela dagen. Mycket trevligt... *s* Fast jag måste vara klar tills Martin slutar jobba, för vi ska nämligen åka in till hans morfar med bihang och fika. :) Låter kanske konstigt att jag ska följa med dit, men de tyckte det skulle vara kul om jag följde med. Och varför ska man behöva sluta träffa släkten bara för att det är slut? Jag är ju trots allt deras barnbarnsbarns mamma. ;)
Jag längtar så mycket efter Kelly att jag tror jag blir galen! Fick för mig att det var lördag idag och kände mig så glad, eftersom jag då skulle fått hem henne igen, men kom tragiskt nog på att det dröjer några dagar till. Jag vill verkligen inte ha det såhär. Ibland är det nästan så jag funderar på att kidnappa henne från Martin och flytta bort så jag aldrig behöver skiljas från henne igen... Självklart är det ju omöjligt och fullständigt idiotiskt, men jag skulle göra väldigt mycket för att få ha henne på heltid.

Igår hade vi verkligen supertrevligt hos Natta! Vi åt fajitas, pratade massa skit och tittade på Echo. Drack lite glögg och åt pepparkakor, och sen tittade vi en kvart sisådär på Ice Age 3. Jag fick skjuts av Jimmy hem, innan han for vidare till Öland. Tack alla för en lovely kväll! <3

Jag har massor att skriva om egentligen, men jag kan inte. Funderar på att fixa lösenordsskyddade inlägg så bara vissa utvalda kan läsa... Nåja, jag får väl åka hem till mamma och rensa hjärnan lite sen om jag hinner. Saknar henne jättemycket! Var längesen jag träffade henne ordentligt nu. Jag är ju faktiskt en riktig mammagris. ;)
Dags att ta tag i pluggandet! Kanske hörs senare ikväll.
Puss hej!

Inga kommentarer: