onsdag 25 november 2009

Tom...

Jag är helt tom ikväll... Har ägnat så många dagar åt att tänka på helt omöjliga konstiga saker och blir inte klok på mig själv! Varför ska jag dras till allt som inte är bra för mig? Sanslöst... Men jag tänker. Mycket...

Var i skolan en sväng och redovisade, innan jag och Nathalie åkte till Mode-huset och spenderade lite pengar. Jag köpte ett par asläckra leggings och en svart axelbandslös klänning att ha på julbordet nästa helg. :)

När vi kom hem kom Martina förbi en sväng. Så himla kul att få prata av sig lite med henne! Det var alldeles för länge sen. <3
En tjej jag gick på KomVux med i våras kom förbi och bytte böcker med mig. Hon läser också till lärare, fast en annan delkurs, så det är perfekt att kunna byta och spara de pengarna nu inför jul. ;)

Nathalie dök upp kort innan Kelly skulle sova. Prinsessan älskar verkligen henne! Hon blir helt tokig när Natta kommer i närheten. :) Så när vi fått henne i säng, åt vi bullar, pepparkakor och drack julmust. Ja, vi gjorde faktiskt allt annat än det vi skulle... Så något pluggande blev det inte. *s*

Nu ikväll har jag gjort... ja precis. Ingenting! Nä Cecilia, det här fungerar inte... Nu är det väl lika bra att jag går och lägger mig innan jag skriver något jag ångrar...
Puss hej!

Inga kommentarer: