söndag 8 november 2009

Vad i...!?

Vad är det för fel på folk? Eller, det kanske snarare är mig det är fel på. *s* Så fort någon visar minsta lilla gnutta intresse blir jag helt galen, slår på varningsblinkers och backen och bara vägrar tro på något de säger. Men varför skulle den här vara annorlunda än någon annan? Alla kör ju med samma repliker, det kanske är där det faller... Jag har hört det några gånger förr om man så säger... *s* Nej, jag tänker bli den eviga singeln. Fast... det matchar ju dåligt med min "kontaktannons" jag la ut igår. Hehe... Tillägg på den listan by the way: Mr Right ska också kunna spela gitarr, sjunga bra och inte vara svartsjuk. Nåja, lite svartsjuka dör man ju inte av, men jag tänker ALDRIG upprepa samma misstag att bli tillsammans med en sjukligt svartsjuk kille igen. Det höll på att knäcka mig! (Nej, det var inte Martin.)

Jag såg Leona Lewis uppträda på MTV-galan i ett av alla reprisavsnitt de kört nu i helgen. Älskar den här låten! (jag älskar väldigt många låtar just nu, men bara lyssna och njut! *s*)


Jag och Kelly byggde koja under köksbordet idag. Det tyckte hon var jättekul! Jag också förstås, så vi låg där under och "sov" och tog kort. Laddar upp dem i ett eget inlägg, för det där med bilder, youtube-videor och övrig text i ett och samma brukar inte funka särskilt bra...

Martina och hennes man var ju på besök en sväng. Vi pratade lite skit och svullade ananaspaj med glass. Väldigt trevlig pojk hon har fått tag i måste jag erkänna. :)
Nej, jag har säkert massor att berätta för er, men jag känner mig lite stressad. Måste få så mycket gjort, och klockan är redan så mycket! *gah*
I morgon ska Kelly vara på dagis mellan 9 och 14, så då hinner jag med massa skolarbete. Tänker ta mig i kragen och ringa läkaren för en tid, så jag kan försöka få den där remissen nån gång. Jag vill faktiskt inte mer nu...
Puss hej!

Inga kommentarer: