söndag 6 december 2009

Bara en tanke. Eller två...

Hej där!
Jag har ont i ryggen, om jag ska inleda det här inlägget med att klaga. Jag fattar inte, det har pågått länge nu, och blir inte bättre... Antar att jag belastar den fel, och att jag sitter stilla för mycket... Ändå försöker jag verkligen röra på mig så mycket jag kan! Nåja, får väl sluta knäcka ryggen så ofta så kanske det blir lite bättre?

Sitter och lyssnar på deppmusik och försöker hålla skenet uppe. Det går inget vidare måste jag erkänna. Livet suger väldigt hårt på så många sätt just nu... Det ska bli skönt att få hem min prinsessa i morgon så jag kan komma på lite andra tankar... :)

Jag var ju och hälsade på hemma hos x:et förut. Kelly blev så himla glad! Satt i mitt knä hela tiden, kramades, pussades, dreglade ner hela mig och ville inte låta pappa byta blöja eller ge henne vatten. Nej, för då var det mamma som gällde. ;) Mitt fina hjärta, tänk om all kärlek kunde vara så enkel som den man känner för sina barn!

Jag var hemma hos mamsen en sväng och käkade middag. Så himla bekvämt egentligen, ibland önskar man att jag fortfarande bodde hemma. Slippa betala räkningar, laga mat, tvätta och städa... Fast jag antar att alla måste bli vuxna någon gång. ;) Dessutom är det ju helt underbart att slippa alla föräldrar och syskon som skriker och bråkar 24/7. Jag har lärt mig uppskatta hela min familj på ett helt annat sätt än när jag bodde hemma. Nu känner jag uppriktigt att jag till och med älskar mina syskon, något jag verkligen inte kunde påstå när jag bodde hemma... *s*

Skulle åkt till Fliseryd och hämtat bitch-brudarna från en fest, men fick nyss ett samtal om att jag slapp köra. Skönt ändå, för jag är rätt trött... *s*
Känner mig riktigt risig mot Tony, eftersom jag inte åkte dit. Det har bara varit så himla jobbigt på så många sätt idag, så jag var verkligen inte upplagd för ännu en fylla... *s*

Nåja, jag tillägnar den här låten till en speciell person, du vet vem du är. ;)

Snart dags att sova, tänkte spåna lite på en ny layout på bloggen. See ya 2morrow!
Puss

Inga kommentarer: