måndag 14 december 2009

Gevalia - när du får oväntat besök.

Ja, nu vet jag ju inte om det var just mitt kaffe som orsakade detta, men trevligt var det. ;D
Jag vill hålla fast vid alla ögonblick där hjärtat nästan stannar. De där små ögonblicken som får hela dagen att fortsätta i en rosa dimma. Så mycket känslor på så kort tid, kan det vara nyttigt?



Jag skulle träffat Belinda och Sofie idag och fått en låtlista att fixa till helgen. Har dessutom fått ett uppdrag, så jag måste nog lägga manken till och spåna lite nu innan det blir tight om tid. ;)
Tog bussen till nabben vid fem, och hamnade hos Nathalie. Vi åt frallor, bakade lussebullar, tittade på Ullared och Halv åtta hos mig, hann med att dricka glögg och prata massor av skit också. Jag tycker om att vara med dig Natta. <3

Idag har jag varit väldigt effektiv till på köpet. Suttit och knåpat ihop en powerpoint till vår projektredovisning i morgon. Hoppas de andra i min grupp blir lika nöjda som jag. :) Jag är ju så himla petig med att det ska vara bra, så jag kan sitta en hel dag med något jättelitet! *s*

Nej, nu vart det kväll. Måste nog sova i lagom tid idag så jag orkar upp och iväg till skolan i morgon. Skulle mötas vid Baronen, för av någon konstig anledning har de lagt redovisningen vid sjöfartsskolan i hamnen?! Nåja, det blir säkert finfint. Have an exciting night!
Puss

Inga kommentarer: