torsdag 17 december 2009

I'm alive!

Ja, ni ser rätt. Jag överlevde resan till Karlshamn med bravur! *s* Var något drygt att sitta stilla så mycket (nåja, väl framme LÅG vi ju stilla i husvagnen och tittade på film), men i övrigt var det mycket trevligt. :)

Dagen har varit fylld med stå-hela-vägen-till-Kalmar-bussresor, värdelösa Värdegrundsföreläsningar, storstädning av lägenheten, en underbar timme med min underbara flicka, några härliga vräkartimmar med min härliga Sanna, och så lite promenader ute i snön. Har jag sagt att jag älskar snö! Nåja, åtminstone tills jag tröttnat på den och bara vill ha VÅR och SOMMAR! *s*


Hahaa! Oh my God! Ja hittade det här klippet på youtube. Det är sen dansuppvisningen vi hade på Bluesfestivalen -08. Visst är vi duktiga! *fnissar*

Jag är fylld av konstiga känslor ikväll. Det känns inte bra idag. Jag vet inte hur jag ska få ihop det med min ekonomi (ja, jag vet att det finns de som har det mycket värre, men jag vill ju kunna njuta av livet också, och inte bara fundera på hur jag ska klara mig till nästa utbetalning...). Dessutom är jag lite förbannad på mig själv för att jag ska vara så rädd. Jag analyserar i nuläget. Analyserar hela tiden. Och funderar. Min hjärna klarar inte av allt. Får nog ta in på rehab tills julhelgen är över... *s*

I morgon är det upp tidigt som gäller. Försöka ta tåget istället, då kanske jag har chans att få sitta ner. Jag trodde jag skulle svimma där på bussen. Hjärtat började rusa och hela världen började snurra. Det var varmt som ett helvete och trångt! Jag förstår inte varför de överhuvudtaget kör med så många passagerare. De sittande måste ha bälte, men vi som blir tvingade att stå då? Det är liksom inget vi själva väljer, men ändå ska vi riskera livet för att de inte kan sätta in en extrabuss! *muttrar*
Andra delen av Värdegrundsföreläsningen och sen blir det en sväng till några kompisar och sen förhoppningsvis en tripp till Ikea. Har lovat att köpa lite vinglas till Belinda, och så behöver jag handla lite julklappar. ;)

Oväntat besök på eftermiddagen (nåja, eftersom jag redan vet om att jag får besök är det väl inte så oväntat...) och på kvällen hoppas jag massor på en promenad med allra bästa Martina. Saknar henne verkligen! <3
Nu är det dags för sängen!
Natti

Inga kommentarer: