måndag 7 december 2009

Kära kommentatorn.

Jag påstår inte att du ÄR fönstertittare, jag spekulerar bara i dina egna påståenden. Det enda jag kan se att jag skrivit (och ja, jag har läst igenom alla mina inlägg) är att jag vet att du tidigare blivit polisanmäld mot detta. Det var ju faktiskt DU som berättat detta för mig själv! Och nej, du har aldrig verkat aggressiv, men eftersom jag inte känner dig tycker jag ändå att det är jobbigt, och det hoppas jag du förstår!
Jag antar att jag bara tycker att du är en obehaglig person, men man kan inte vara omtyckt av alla, eller hur!
Jag skriver väldigt provocerande ibland, men även detta förklarade jag med att det är ett beteende som uppstår när jag känner mig osäker och otrygg. Jag vill bara bli lämnad ifred, jag har viktigare saker att lägga energi på än detta. Jag har aldrig påstått att jag är en tuff brud kära du, jag VET att jag är en stor mes. Och det mår inte jag dåligt över.
Jag kommer aldrig ha tid att infinna mig på något "möte" med dig och din s.k. advokat, så den idén suger. Dessutom kan ni inte ta detta någonstans eftersom jag inte skrivit ut några namn. Du hänger ut dig själv här mannen, så du borde kanske bara lägga ner och gå vidare med ditt liv? Det tänker jag göra i alla fall.

Jag tänker inte skriva så mycket om min dag här. En snabbresumé bara innehållande en tripp till Kalmar, några timmar med Jimmy och vårat debattarbete, blöjinhandling med prinsessan och sen hemmafix. Jag tänker lägga mer energi på att skriva om hur annorlunda min lilla tjej blivit! Det är helt otroligt att någon kan förändras så mycket på så kort tid! Hon pratar hela meningar nu, sjunger nya sånger för mig, diskuterar och står i på ett helt annat sätt än sist jag hade henne hemma. Hon har dessutom börjat efterhärma min imitationer av Sean Banan, och springer runt och säger "rumpa" hela tiden. *asg* Lilla hjärtat. <3

Jag hamnade på en sida där det diskuterades om olika barn-namn, och fick se helknasiga exempel på namn som folk faktiskt döpt sina barn till! Barbapappa och Tyra-Myra. Vad i...! Dessutom var det någon som frågade om man kunde döpa sitt barn till Rabarber, Persilja, Tomat eller liknande. Vilka människor det finns!

I morgon är det projektarbete med gruppen som gäller, och sen kanske det hinns med en fika med Belinda och Sofie.
Nej, mitt försvarstal till den mystiske mannen tog på krafterna. Dags att sova!
Puss hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ok cecilia du har rätt vi lägger ner detta nu kommer jag att lämna dej ifred nu o lycka till iframtiden du o kelly hon kan inte ha någon bättre mamma än du cecilia ha det bra, du vet vem, ps är inte arg på dej på något vis önskar dej o kelly en god jul hej.

Anonym sa...

Känner att jag måste kommentera... Läste kommentaren av den "mystiska mannen",ja va ska man säga herrejösses!! jag förstår mycke väl att du känner obehag för hur han beter sig,och det inlägget säger väl ganska mycket!Vi som läser vet ju inte ens vem människan är!!En normal människa hade ju inte ens brytt sig utan skitit i vad som skrevs men han HOTAR(ja jag tycker faktiskt han hotar) med advokat å det ena med det tredje...
Du skriver ju bara om dina känslor, stå på dig och ta hand om dej och lilltjejen!