lördag 26 december 2009

Let's make it a shortie.

Hej på er!
Det är natt, och jag är trött. Det har varit en lagom lugn dag idag med en lång sovmorgon och lite födelsedagsbestyr. Tvättat, bakat kokosgifflar och nötchokladrutor, lagat lunch och middag, gått en promenad i ösregnet, lekt med prinsessan, vikt tvätt, skällt på katten (som har jävlats genom att riva hål på tyget under soffan och bitit sönder skumgummi...), fått ordning på julklapparna, slagit in paket tills i morgon och ja... Jag har faktiskt hunnit med rätt så mycket idag. :)

Just nu sitter jag och tittar på slutet av Sagan om konungens återkomst. Mycket spännande, även att jag sett den förr. ;)

Idag fyller min prinsessa 2 hela år. 2 år! Vart har tiden tagit vägen? Helt sjukt... Så senare idag ska jag baka tårta och städa lägenheten innan Martin, hans mamma och bror kommer på fika. Efter fyra dyker min familj upp också, så det blir mycket kalas. Like it. :)
Måste se till att få lite sömn nu, men återkommer med uppdateringar när dagen är färdig. :)
Puss o godnatt!

Inga kommentarer: