fredag 18 december 2009

Underbara skitdag!

Hej på er.
Jag har precis tröstätit. Tryckte i mig två lussebullar och ett glas mjölk, och sitter nu allmänt snorig och undrar vad som egentligen hände? Dagen har varit helt fantastisk på så många sätt, men nu har jag en otäckt uppenbar känsla av att det var slutet. Jag har analyserat så mycket de senaste dagarna att jag började tvivla på om jag verkligen kände så mycket som jag kände, eller om det var inbillning. Men när jag blev lämnad ensam igen brast det. Jag vill inte att det ska sluta här! Allt känns så himla naturligt och behagligt, och en sån här chans får man inte många gånger i livet. Det är så äkta... I alla fall från min sida. Gah, jag blir galen! Jag antar att jag inte kan göra något annat än att vänta. Vänta och vänta på ett sms som kanske aldrig kommer. Så pinsamt jobbigt det kommer bli... Fast, å andra sidan kan jag skylla mig själv. Jag borde vetat bättre helt enkelt. Mina fel och brister kanske blev för mycket? *s* Nej, nu måste jag lägga ner...



Det är fredag idag. Fredag, och jag har inga som helst planer på att festa. *kors i taket* Jag vill bara lägga mig under ett täcke och ligga där till våren tror jag. Dessutom tror jag att jag börjar bli sjuk. Täppt i näsan och halsont. Jag blir säkert sjuk lagom till jul. *s*

Jag var en sväng på Ikea idag. Köpte lite julklappar och en ljusslinga till min julgran. Nu återstår bara att se om jag behöver en längre slinga. Jag är så förbannat trött på mina stora julgransljus, så det här året tänker jag helt och hållet bojkotta dem!

Ja, nu är planerna för kvällen klirrade. Jag ska ta en välbehövlig promenad med Martina, dricka te och prata skit. Kan behöva det just nu tror jag. *ohyggligt medveten om hur självisk jag är* Ha en bra kväll.
Puss på er!

Inga kommentarer: