onsdag 30 december 2009

Uppesittarkväll!

Hej på er alla!
Idag har jag varit inne i Kalmar med Nathalie x 2. Vi handlade maten till i morgon och alkohol, så nu slipper man lägga mer energi på det. :)
Åkte hem till mamma och pappa när vi kommit tillbaka, så nu har jag sytt in min nyårsklänning. Me like! Kommer vara så himla snygg!

Jag väntar på att min mamma ska komma hem så jag får prata av mig lite med henne en stund innan jag åker vidare. Ska tillbaka till Timmernabben efter att ha handlat lite grönsaker, och sen ska vi (och med "vi" menar jag förstås Natta och jag. Ja, en Nathalie till blir det. *s*) äta tacos och spela bingolotto. Håll tummarna för att jag vinner en mille eller två! :D

Dags att måla naglarna tänkte jag, så jag har en mindre sak att tänka på i morgon. Ska vara hos Martina efter två, och sen åker vi till nabben för att hjälpa till med maten. Kommer bli en mycket trevlig nyårsafton. Bara en person som skulle förgylla min kväll ännu mer... <3
Ha en toppenkväll, för det ska jag ha!
Puss hej

Inga kommentarer: