torsdag 7 januari 2010

Already gone.

Hej.
Det var halt idag, väldigt halt... Jag är glad att jag klarade mig både till och från Kalmar oskadd. Såg en bil i diket, och önskade att jag skulle slippa ligga där. Tack du där uppe. *s*

Det känns som om hjärtat håller på att gå sönder. Det här kommer vara en av de största utmaningarna jag någonsin gått igenom... Med lite tid och stöd från alla underbara människor runtomkring mig kommer jag kanske glömma... Jag älskar honom verkligen. Jag trodde ärligt talat inte jag skulle få uppleva det igen. Inte såhär snabbt... Jag som hade bestämt mig för att hålla mig undan allt som gör mig sårbar. It sucks to be me...



I want you to know
It doesn't matter where we take this road
Someone's gotta go
And I want you to know
You couldn't have loved me better
But I want you to move on
So I'm already gone

Inga kommentarer: