måndag 4 januari 2010

Årssummering.

Ja, eftersom alla verkar skriva ihop en summering av år 2009 borde jag kanske också göra det? Eller nej, det orkar jag faktiskt inte med.
Kelly är på dagis och ska inte hämtas förrän klockan tre, och innan dess hade jag tänkt plugga lite. Än har jag inte kommit igång, och då har jag ändå varit hemma i en och en halv timme. Mycket dåligt Cecilia! Jobbat lite på en ny bloggheader, men jag fick lägga ner. Jag kan ju verkligen inte ladda upp egna bilder, så jag får helt enkelt fortsätta köra på opersonliga headers i hopp om att det kommer gå bättre när jag sagt upp abonnemanget hos Tele2 och skaffat mig Bredbandsbolaget eller nåt annat... Ska försöka lägga några kronor extra i månaden för att få bättre uppkoppling, och då kanske det fungerar sen. *hoppas*

Jag vill göra en total makeover... Klippa mig eller något. Funderar på att antingen fixa ny look med lugg, eller helt enkelt permanenta mig.

Permanent á la Leona Lewis...
... eller lugg á la Christina Aguilera?

Nåja, jag får ta en funderare och se hur det slutar. Januari ska bli min makeovermånad i alla fall. Tänkte bleka mina tänder också! EaseWhite på apoteket ska både vara billigt och bra, men det är en fördel om jag kan kolla tänderna innan. Har man hål när man bleker dom kan man få jävliga ilningar, och det har jag faktiskt ingen lust med... *s*
Jag har i alla fall bestämt mig för att få ett leende á la Colgate-reklamen, och sen ska jag minsann inte dra mig för att le stort på varenda kort! :)
Nej nu måste jag verkligen se till att få lite gjort med projektet! Hade velat ta en sväng på köpingen idag, och kanske lyckas spendera lite pengar på mitt presentkort, men om jag ska kunna göra det med gott samvete får jag försöka komma någonvart med pluggandet. Det är dags att komma in i skolan igen, efter några veckors chillande.
Puss hej!

Inga kommentarer: