tisdag 12 januari 2010

The Baseballs

Hej där!
Nathalie tipsade mig om ett skitbra band som gör rockabilly av nutida musik. Kanonbra, och man blir ju så himla glad och studsig! :D Här får ni lite exempel!





Idag har jag inte gjort någon nytta alls. Låg och sov till sent på förmiddagen (eller vänta nu här, hon blev ju över tolv!) och masade mig sedan upp för lite frukost. Ja, brunch då kanske med tanke på klockslaget... *s*
Blev inget med klädseln i bilen idag heller. Fast jag kanske hinner ut en sväng innan det blir mörkt?
Har tittat lite på det vi ska läsa till tentan på fredag, annars känner jag mig ganska lealös.

Blir en sväng bort till Sanna på fika ikväll vid sex, så något vidare plugg lär det inte bli därefter. Jag tänkte försöka hinna ringa och prata lite med prinsessan innan jag drar, så jag får höra vad hon har haft för sig idag. :)

Åh, jag vill så gärna tatuera mig igen! Har ju funderat på att täcka högerarmen med något snyggt motiv. Problemet är ju bara att välja något man kommer stå ut med resten av livet... De jag gjort hittills är jag väldigt nöjd med, så jag hoppas det fortsätter så...

Jag vet inte riktigt vad man ska säga om känslolivet just nu. Stormigt är kanske den rätta benämningen. Försöker spela tuff, men det är inte så lätt i alla lägen. Jag vet att det kommer bli bra för oss båda. På varsitt håll dock, men det kommer bli bra... Även om personen i fråga alltid kommer betyda något alldeles extra för mig, så kommer jag träffa någon en dag. Någon som förhoppningsvis inte innebär lika mycket trassel... *s*
Jag kör men den gamla vanliga: Ta hand om varandra, för ni vet aldrig när den ni älskar försvinner! Ett mycket bra motto.
Ciao!

Inga kommentarer: