söndag 10 januari 2010

Cecilia Bröttes söndag

Hej mina fina läsare!
Idag är det söndag, och en seg sådan. Det ska väl vara så sista dagen i veckan helt enkelt... *s*
Nathalie kom förbi på förmiddagen och följde med ut i pulkabacken! Blev en hel del åkande och några fina bilder. :)
När Kelly däckade efter mycket om och men passade jag och Natta på att fika muffins, kaffe och kex. Smarrigt värre! Har mått illa sen dess... *s*

Var och lämnade över prinsessan till pappa Martin ikväll. Känns tomt... Väldigt tomt... Därefter hamnade jag på en snabbfika med te och knäckebröd hos Martina. Mycket mysigt och välbehövligt! Hon höjde mitt humör mycket. <3

Nu sitter jag och försöker reda ut allt plugg som ska fixas inför i morgon. Jag antar att jag kommer klara det ganska bra som vanligt, men man ska inte vara alltför självsäker. Får lägga några timmar på det nu ikväll, innan jag slänger mig i sängen och inväntar morgondagen. Då blir det bilfärd till Rockneby, vidare bilfärd i Gustavs bil, grupparbete och sedan jämställdhetsseminarium. Värdelöst...
Jag tänker dessutom plocka bort alla julsaker ur min lägenhet och införa lite vårkänslor här! Man kan inte få för mycket av det. ;)

Jag avslutar idag med ett underbart citat från "Barn om kärlek". Brian 7 år säger att "Utseendet spelar ingen roll. Se på mig, jag är skitsnygg men har ändå ingen att gifta mig med!" Stämmer helt och hållet in i den filosofin. *asg*
Ciao!

Permanenten meanwhile. *s*
Resultatet = äkta trollrufs. Inte särskilt mycket lockar, men jag gillar ju att se ut som ett galet troll. ;) Tjockare blev det ju i alla fall!
Underbart med pulkarace! :D
Åka på rumpan.
Busfrö!
Jag och min Nathalie. <3
Övade på min konstnärliga sida och målade i målarbok. Fin va! *s*
Och såhär fint målar Kelly. ;)

Inga kommentarer: