torsdag 14 januari 2010

Congratz!

Tudilu!
Jag vill börja med att gratta min lillebror som fyller 19 hela år idag! Det är sjukt så snabbt tiden går... Jag tycker inte man själv känner sig äldre, medan syskonen bara blir större för varje år som går. *s* Grattis!
I och med detta är det promenad hem till päronen på fika som gäller idag, så fort jag känner mig färdigpluggad... *s*
Har suttit och bläddrat igenom boken "Vår demokratis värdegrund" men tycker inte den förde med sig någon som helst kunskap... Blir en genomtitt av alla ppt:s som visats under föreläsningarna, och sedan har jag ju faktiskt morgondagen på mig också eftersom jag inte ska skriva tentan förrän kl 14. Upp med tuppen och plugga som en idiot! Måste förbi biblioteket också för att låna böcker till vårterminen, för jag har då ingen lust att slänga så mycket pengar på böcker just nu.

Martina kommer ikväll, och då blir det ett långt pass med Aerobic Striptease. Var över en vecka sen nu, och än får vi inte kasta bort träningen. Nu måste jag fortsätta med pluggandet, och spana på banken om jag väntar några pengar. It sucks...
Ciao!

Inga kommentarer: