söndag 17 januari 2010

Den där saknaden...

Ikväll är det jättetufft. Jag saknar så himla mycket, och det känns verkligen skit... Trots att både Kelly, Martina och Nathalie är här hemma känns hela livet så tomt. Jag behöver verkligen den där kärleken. It sucks...


Vi har suttit och tittat på Det regnar köttbullar, och sedan åkte jag och hämtade hem Kelly. Drygt en timme fick hon sitta uppe med oss och titta på Pippi innan hon fick lägga sig i sängen. Nu har vi andra suttit och tittat på Blåsningen på 3:an, men så blev Natta sugen på godis och smugglade med sig Martina till Statoil. Passar alltså på att skriva lite innan de kommer tillbaka.
Jag har egentligen lite skolarbete att ta itu med innan morgondagen, men tänka ligga och läsa en stund innan jag somnar. Lämnar Kelly på dagis vid nio redan i morgon, så jag har några timmar på mig att skriva ihop lite till det första grupparbetet innan jag tar bussen in till Kalmar och introduktionen. Gud vad jag kommer sakna mina lovely klasskompisar! <3

Slänger mig återigen i soffan och deppar för att jag förlorat The battle of love, och hoppas på att brudarna kommer tillbaka med massa gott godis! Förresten, köp inte billiga popcorn på Netto, de blir brända efter bara 2 minuters poppning, och då är knappt halva påsen färdigpoppad... *sur*
Puss hej!

Inga kommentarer: