söndag 17 januari 2010

En kväll i Kalmar.

Hej på er gott folk!
Hoppas ni andra hade en lika bra lördag som jag! :D
Jag, Marie, Martina och Jenny satt här hemma hos mig och drack lite (ja, Jenny var ju nykter eftersom hon skulle köra på oss. *s*) innan vi drog in på vidare förfest hos Alice i Funkabo. Mycket trevligt, även om vi inte stannade så länge.
Kvällen till ära kom vi in på Harrys och hade verkligen hur kul som helst! Harrys är faktiskt Kalmars roligaste uteställe, och om bara 10 månader kommer jag in utan problem. Just nu är det antingen eller som gäller, men just igår var det bara att trippa in och betala. :)
Vi ägnade oss åt att göra dansgolven osäkra, jag och Martina hoppade upp på ett bord och dansade runt strippstången en stund också. Vad gör man inte för lite uppmärksamhet? Hahaha! Det var tydligen en tjej som kommit fram till Jenny och frågat om vi fick betalt för det, så jag antar att vi såg proffsiga ut. Kanske borde söka jobb på Absolut Nöje på Öland? *s*

Vi stötte på Gustav & co. en sväng, sa hej, pratade lite skit och fortsatte partyt på olika håll. Vid stängning åkte vi förbi Shell och handlade mat, och sedan vidare hem. Runt halv fyra somnade jag som en gris och tog mig inte ur sängen förrän halv tolv. Mycket skönt! :)
Idag har jag ägnat mig åt att göra så lite som möjligt, och strax ska jag dra iväg till pizzerian. Jag, Martina och Natta ska äta lite onyttigt och sedan kolla på en film innan det är dags att hämta min prinsessa. Jag har saknat henne så, och den kommande veckan ska vi hitta på massor av skoj! <3
Dags att göra mig klar och sedan trippa iväg i mina mjukisbyxor. Egentligen helt emot mina principer, men jag var tillräckligt uppklädd igår för att kunna sänka mig och ge mig ut som jag känner för idag. *s*
Puss hej!

På väg till Kalmar. *s*
Pullan.
Kussen.
Vi valde att föreviga våra tillgångar. *asg*
No comment.
På Harrys.
Kvällens chaffis. :)
Hm...
Poledancing. Heja lökringar! *s*
I brist på pussvänligt folk fick vi ta en sista utväg. *s*

Inga kommentarer: