lördag 16 januari 2010

Fredagsmys

Hej på er!
Jag väntar på att Natta ska komma och hämta mig. Vi ska in till Ikea och handla lite idag. Ja, hon i alla fall, jag följer bara med som sällskap. :)
Igår hade vi en jättemysig kväll! Så trångt som vi hade det i min soffa då har det inte varit på mycket länge. ;) Kollade film, svullade, lyssnade på musik och sedan hamnade vi hos Mikaela och Olof för lite shots och sedan en kort sväng till gamla Gladan. Det är verkligen inget ställe för mig längre... Jag har kommit över den perioden, tack och lov!

Jag var hemma efter halv ett redan, och slängde mig i sängen ganska snabbt. Lovely!
När vi kommer hem från Ikea är det lägenhetsfix som gäller, och så ska jag börja göra mig klar inför kvällen. Jag vet inte än hur det kommer bli med planerna, men kul kommer vi ha! Det blir jag, Martina, Sanna, Marie kusin, Jessika och kanske Jojo och Mikaela. Me like!
Hörs senare gott folk, nu måste jag göra mig klar inför Kalmartrippen. :)
Puss hej!

Lite trängre, lite mysigare! ;)Martina tog plats i Kellys fåtölj. :P
Sedan lektes det vidare i hennes rum. *s*
Visst är det perfekt att ha ett lekrum ibland! *s*

Inga kommentarer: