fredag 8 januari 2010

How will I know

Jag och Kellan satt i bilen på väg hem från mamma och pappa, när första låten här nedanför började spelas. Herrejesus så partysugen jag blev! Jag älskar Whitney Houstons gamla låtar! *weei* Okej, hennes outfits går väl att diskutera, men låtarna i sig är underbara!





Idag blev inte en så hemsk dag som jag trodde. Visst var det skitjobbigt många gånger, men jag lyckades klara mig bra. Jag började dagen med att köra till Rockneby, och åkte sedan resten av vägen till Kalmar med Gustav i klassen. Han erbjöd sig, eftersom jag suttit och klagat lite på att jag kanske inte kommer kunna åka in så mycket innan jag fått pengar. Tack! :)
Föreläsningen var faktiskt väldigt intressant, men vi fick inte så mycket gjort på grupparbetet. Det är svårt när inte alla engagerar sig, men framåt kommer vi åtminstone.
När vi slutat följde jag med Gustav till Maxi och handlade. Blev erbjuden att få följa med hem på kaffe, men valde att åka hem istället. Jag gillar både honom och hans familj, så den koppen kaffe får bli en annan dag. :)

Mamma och pappa hämtade Kelly från dagis idag, eftersom hon inte kunde vara kvar längre än till halv två. Tog mig hem dit efter att ha varit hemma och släppt in min kära Simba som tack och lov inte satt fastfrusen på balkongen! Jag hatar när han är ute så länge nu när det är så himla kallt! Sture däremot, tvärvägrar ju att gå ut överhuvudtaget, utan väljer att ligga och feta sig i soffan hela dagarna. Haha! Min älskade killar. <3

Skjutsade Fredde till en kompis innan jag åkte och handlade. Vi körde kustvägen, och fick se några galningar som slirade runt ute på sjön. Att de vågar! Visst, isen kanske är tjock nog att orka bära upp en bil, men tänk om där finns en svag fläck! Man skulle ju inte direkt ta sig upp igen om man körde igenom med en tung jäkla bil! *håller andan* Fast visst vill jag så väldigt gärna också våga slira runt där ute! Jag passar på att dra på lite extra i kurvorna ibland när jag är ensam i bilen och på vägen. Det finns allt en vild sida i mig också (som om det inte redan är uppenbart... *s*).

Martina skulle komma förbi nu ikväll. Vi ska äta chokladpudding och titta på film. Jag blev glad när jag ställde mig på vågen i morse och fick se att det gått åt rätt håll igen! Så jag gör helt (o)rätt i att vräka lite ikväll. *ts*
I morgon blir det fika med Klara & co. och på söndag lovade Nathalie att komma och åka pulka med oss! Som vi saknat henne, Kelly och jag. <3
Ha en toppenkväll nu alla vänner och fiender, för det är bara fredag en gång i veckan!
Puss hej.

Inga kommentarer: