lördag 30 januari 2010

Lördagshäng med prinsessan

Hej på er!
Idag är jag trött. Väldigt trött... Det känns liksom lite som att hjärnan stannade kvar i sängen inatt när jag skulle upp och iväg, och där ligger den fortfarande kvar... *s* Det gick dock bra att ta sig till och från Oskarshamn ändå, så jag hann få några fler timmars sömn innan jag skulle upp igen.

Jag och prinsessan käkade en ordentlig frukost innan vi gav oss av till mina föräldrar. Drack massa kaffe, pratade lite strunt och åkte hem igen när klockan närmade sig powernap á la Kelly. Vi låg i Martins sovrum och läste böcker ett tag, men det tyckte Kelly var så mysigt att hon inte ville sova. Jag fick alltså snällt traska ut och lägga mig på soffan istället, och därefter däckade vi båda två. Vaknade till när Martin kom hem, och gav mig av hemåt medan Kelly fortfarande låg och sov. I morgon kommer hon hem! <3

Jag ska hoppa in i duschen, fixa frisyren och looken, käka lite mat och försöka piggna till innan kussen kommer. Vi ska vara hos Sanna, och sen blir vi tyvärr tvungna att ta bussen in till Kalmar och hoppas på att jag blir insläppt på Harrys utan problem. Får helt enkelt se till att vara där i tid. Det blir säkert en trevlig kväll. :)

Jag vet inte om jag har så mycket mer att säga idag, utan lämnar er och återkommer med fler uppdateringar i morgon. Kanske att jag bjuder på en bild eller två också, det vet man aldrig. ;)
Ha en toppenlördag!
Pussar

Inga kommentarer: