fredag 15 januari 2010

Lycka!

Hej mitt i natten!
Idag har jag varit på bättre humör än jag lyckats åstadkomma på bra länge. Känner mig nästan lycklig! :)
Martina gick för inte så längesen. Vi har kört lite striptease, men eftersom skivan hackade så jävla massa, fick vi ta ett hårt workoutpass istället, och avslutade med lapdance. Det gick förbi en kille med en hund här utanför när vi satt på varsin stol och tog på oss själva, så det fick bli en hastig undanmanöver á la slänga-sig-på-golvet under hysteriskt skratt. Ibland suger det att bo på nedersta våningen... *s*
Vi har planerat in hela helgen nu också, och Gud så roligt vi kommer ha! I morgon blir det alltså filmkväll med massa folk och smarriga tilltugg. Popcorn är ett måste! Och på lördag blir det en partykväll med brudarna i Kalmar. Love it!

Jag ägnade mig en del åt tentaplugg idag som planerat, men känner nog att jag måste klara av den utan att råplugga som en galning. Blir ändå att gå upp tidigt i morgon och lägga några timmar på böckerna och slidesen innan bussen kör mig till stora staden. Håll tummarna för att jag klarar mig!

Gick hem till mamsen på fika, och fick till och med lite tacos när jag kom. Mycket gott, trots att guacamolen saknades. Det är mitt absoluta favorittilltugg numera. :) Promenerade förbi Statoil och tog sällskap med Martina och Jojo hem. Underbara promenader, har blivit alldeles för få såna på sistone...
Dags för sängen strax, så jag är pigg i morgon!
Puss hej

Inga kommentarer: