söndag 3 januari 2010

Min lördag.

Hej på er!
Här sitter jag och skriver mitt i natten som vanligt. *himlar med ögonen* Måste börja vända tillbaka dygnet så jag kommer i bra balans igen.
Kelly är nu hemma igen. Känns bra att ha henne där, snarkandes och vacker i sin säng. Hon har pratat massor om allt mellan himmel och jord sen vi kom hem, och sjunger hela tiden på ledmotivet till My Little Pony. Älskade lilla flicka. <3

Dagen har varit full av kärlek och trevliga människor. Sånt gillar vi här i Ljungnäs! Åkte och handlade lite nödvändigheter innan jag och prinsessan åkte hem, men glömde såklart det allra mest nödvändiga - musraketer! Hur hade jag tänkt mig att jag skulle klarat mig utan dom nu såhär mitt i röda veckan?! *s*
Martina kom förbi och käkade lite middag, och sen satt vi några timmar och tittade på kläder i H&M och Ellos-katalogerna, tittade på film och pratade skit som vanligt. Love it! En sida jag tycker att ni absolut ska kika in på är paulamyo. Hur mycket snygga kläder som helst, men lämpar sig kanske inte för precis alla här i världen...

I morgon ska jag och Kelly bara mysa på förmiddagen, och sen när hon sovit lite för dagen åker vi hem till mamma och pappa för att sätta in den nya klädseln i min bil (ja, om det inte är snöstorm då dvs...) och låta Kellan umgås lite med sin älskade mormor och morfar. Plugga vore inte heller en dålig idé, så jag ska försöka peppa mig till att sätta igång med projektarbetet...
Nej mina kära läsare, nu är det dags för mig att försöka sova lite. Kanske borde ställa klockan så man inte sover längre än nödvändigt imorgon! *s*
Natti natti!

Inga kommentarer: